3 mars 2013

Idag ska L på sitt första barnkalas, spänd förväntan (den stående komentaren för tillfället "ska vi inte åka snart, jag har väntat jättelänge").
 
I går bakade vi bullar, jag och L - luktar så gott, och smakar så gott med nybakade bullar. Mmmm :) Funderar på att baka mer, är så skoj men det blir ju aldrig av - man har ju så mycket annat som ska göras.
 
Skolarbetena går sådär; grupparbetet har vi kommit en bit på vägen med (bara diskussionen kvar), de enskilda arbeterna hittar jag inte motivationen för. Men jag måste snart vara färdig med den första examinationen, ska vara inskickad i veckan som kommer - får ta mig i kragen och bara göra dem.....
 
Lillan i magen mår bra, vi går in i vecka 28 idag. Jag mår också förhållandevis bra, fortfarande lite snorig men inga större graviditetsbesvär.
 
Var på vattengympa för första gången i tisdags, sänkte medelåldern på träningsgruppen ganska mycket ;) Kändes skönt efteråt, ingen träningsvärk och man kände sig förhållandevis vältränad trots graviditeten. Ska bli skoj att åka dit på tisdag igen.
 
Vi har fått en inneboende, uppfödaren vi har sammarbete med har gått isär och ska börja jobba för oss - så nu har han flyttat hit.... Vi får se hur det går...
 
Ni får ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0