9 maj 2013

Ingen bebis ännu, bara en massa förvärkar..... Kan man hoppas på snart?!
 
Då var man gräsänka igen, bara jag och dottern hemma. Gubben och inneboende har åkt till Danmark för att ställa ut schäferhanen. Hoppas på lika bra resultat denna gången ;)
 
Veckan har varit ganska lugn....
  • I måndags var jag på veckokontroll på mödravården, är där varje vecka nu framöver för att kontrollera blodtryck, hjärtljud och urinprov - känns tryggt.
  • Tisdagen gick åt till bokföring och räfsande av gräsmatta. Gubben byggde färdigt lektornet/gungställningen åt L, och hans kommentar när jag kom ut för att räfsa "ska du sätta igång förlossningen nu". Ja, jag gjorde ett tappert försök, men jag fick inte räfsat hela gräsmattan. Så när det blir fint väder igen så får jag väll försöka igen ;)
  • Onsdagen röjde vi ur rummet som ska byggas om till L; bar ut fem garderober till garaget, rev en mellanvägg och byggde upp en ny vägg. Så nu är det bara spackling, slipning och tapetsering kvar.
  • På onsdagskvällen var L i väg på "Lek och Boll" på ortens fotbollsklubb. Hon har tjatat så att hon vill börja spela fotboll, men när vi väl var där så stod hon mest och tittade, hållandes i mammas hand. Får se om det blir bättre nästa vecka, om hon ens vill åka dit igen.

Får se var resterande vecka har att erbjuda.....

Nä nu får ni ha en fortsatt bra dag i regnet, har lite tvätt som ligger och väntar på mig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0