29 augusti 2014

Jävla gris.... jag är så arg och ledsen.... hur fan tänker han!!!
Smäller igen dörren efter sig och bara går.... gnäller över att jag blir arg när han inte lyssnar... jag får ju inte ens prata till punkt! Är det konstigt att jag blir arg då??
Här fixar och ordnar man en massa ärenden åt honom, så får man bara skit.
Nu skiter jag i det här, hädanefter får han fixa sina saker själv.

Jag fattar inte hur man kan vara så otacksam.
Är ju likadant med mitt nya jobb.... Jag bytar från ett fantastiskt jobb med underbara kollegor, till något jag kanske inners inne inte vill. Bara för att det ska bli bra för honom.

Jag vet inte hur det här kommer att gå, känns inte alls bra.... tårarna rinner och det känns som att det här kommer att gå rent åt helvete.
Hur fan ska jag orka det här???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0