29 juli 2014

Frustration, det är dagens tema.... jag blir galen.... ahaaa

Gubben är frustrerad över att vi inte fortfarande är iväg med husvagnen. Och det går ut över oss andra i familjen. Han sitter och suckar tungt vid matbordet, när barnen uppför sig som de brukar göra... det här är min vardag, dags att vakna upp gubben.

Jag är frustrerad för att gubben inte bryr sig mer om barnen och hemmet.... Känns lite som att jag är ensamstående med två barn, jag tar allt ansvar för barnen och för att det ska fungera här hemma. Ska jag iväg på något så måste jag ordna barnvakt, han kan inte ta hand om sina egna barn!!
Och nu vill han åka till Danmark på den danska segrarutställningen, och då vill han helst att vi åker utan barnen.... "Kan du inte kolla om du kan ordna barnvakt? " Va fan, ska han inte träffa sina barn när han har semester.... han träffar ju dem knappt när han jobbar :-(

Ibland, speciellt en sådan här dag, så undrar jag om det ens är någon idé att fortsätta det här förhållandet....

Ja, ja, som ni säkert har förstått så åkte vi hem igår, det blev ingen längre tur med husvagnen. Storasyster ville bara hem och spela dataspel, och gubben hade ingen plan för den fortsatta semestern.
Idag har vi städat ur vagnen och lämnat tillbaka den, så nu får vi se vad vi ska hitta på resten av veckan/veckorna.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0