18 april 2012

Ännu ingen ägglossning, börjar gå troll i det här.... men, men vi får se.

L är förkyld och har haft feber i några dagar, börjar bli bättre (ingen feber än så länge i dag). Hon har fått vara hos mormor i två dagar, när jag jobbat. Tur att mormor går hemma och kan ta henne på kort varsel, och inte bor så långt ifrån - så slipper man VAB:a.

I går var jag och klippte mig och färgade håret, så nu är man brunröd i håret igen, inga gråa hår som syns :)

Träningen och koständringen har nog börjat ge resultat (har inte vågat väga mig ännu, ska göra det i början på maj), har fått dra åt skärpet ett hål till på byxorna - både hemma och på jobbet. Och jag orkar springa längre och längre sträckor på min träningsrunda. Kul!!

Helgen som kommer ska N iväg med unghunden på utställning, unghundens första officiella utställning - får hoppas att det går bra. En tjej som är intresserad av hunden ska följa med, jag hoppas att hon tar honom - han behöver komma ut till någon som aktiverar honom lite mer än vad vi gör.

Jag ska jobba hela helgen, fredag dag och lördag, söndag natt. Ska dessutom på informationsträff för ringsekreterare på lördagen. Kan man hoppas på en lugn lördagsnatt? Troligen inte ;)

Vi har fått hem kakeln och klinkersen till vårt nya badrum, nu ska det bara göras också.... Och vi har bokat plattsättare till vår trädgård, de kommer midsommarveckan :) Sedan är det fint på utsidan också.

Nä, om man skulle ta tag i sitt liv. Handling, tvätt och lämna boföring till revisorn står på dagen schema, och träning.

Ni får ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0