29 april 2012

Ledig helg :) Väldigt skönt, sovmorgon.....
Inte fått gjort så mycket, men det har varit väldigt skönt att vara ledig och få vakna när man (dottern) vill ;)

Nu har äntligen våren kommit på riktigt :) Träden har börjat få sina löv, gräsmattan börjar bli grön och lite varmare väder - helt underbart.

Veckan som kommer blir det jobb måndag, tisdag och till helgen. Plus lite bokföring...

Sedan får vi se om man har lyckats bli gravid eller inte.... Vill INTE ha någon mens, hoppas, hoppas....

Och så ska jag väga mig, får se om jag gått ner något.... Har fått ta in ett hål i mitt skärp på byxorna i vart fall, så något har säkert hänt ;)

Har tyvärr inte hunnit träna speciellt mycket i veckan, dagjobb är inget bra för min träning :(

Ni får ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0