30 april 2012

I dag ringde "min" läkare på KK-mottagningen, nu hade hon fått svar på alla blodprov jag och gubben lämnat. Alla proverna var normala och enligt dem så ska vi inte ha några problem att bli gravida igen.
Det är ju bra att allt är bra, fast man börjar ju fundera på vad som är fel...... efter 5 graviditeter som inte har gått så bra, så måste ju något vara fel..... eller???
Läkaren skulle skriva en remiss till en läkare på ett annat sjukhus som gör en studie om missfall. Studien går ut på att när man väl blivit gravid så bestäms det om man ska ta en lågdos blodförtunnande eller inte, allt för att se om denna medicin har någon inverkan på risken för missfall.
Så vi får se om man får komma med i denna studie.....

Hunnit med en promenadrunda på 3 km nu i kväll, skönt - var ett tag sedan sist (en hel vecka sedan).

Haft en lugn dag på jobbet, till och med hunnit sitta ute i solen - helt underbart :)

I morgon är det dags att väga sig, och mäta midjemåttet - ska bli kul och se resultatet av min livsstilsförändring.

Ni får ha en fortsatt trevlig Valborgsmässoafton :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0