Fredagen den 13:e 2012

Får se om man har tur eller otur denna dag....

Har börjat med urinproven igen, ännu ingen ägglossning... Bara att hoppas att jag får ägglossning denna omgång, annars vet jag inte vad jag gör.

Har bokat ny fotograf till vårt bröllop. Den fösta hörde aldrig av sig för att bekräfta bokningen - dåligt. Vet att det är ett tag till vigseln, men jag vill ha en skriftlig bekräftelse på att bokningen är gjord, och det har jag fått nu av en annan fotograf. Dessutom var den nya fotografen billigare och det ingick mer i priset.

Har suttit med bokföringen nu på förmiddagen och ska iväg med griffonen för trimning nu efter lunch.

Träningen börjar ge resultat, kondisen börjar sakta men säkert bli bättre. Får inte blodsmak i munnen när jag springer nu, och jag orkar längre och längre sträckor innan jag måste börja gå.
Hade med mig unghunden ut på en löparrunda i förrgår, hade han vetat var han skulle hålla sig så hade det varit riktigt trevligt. Men övning ger färdighet, så det är väll bara att ta med honom på fler rundor :)

I helgen är jag ledig. Ska på en föreläsning om foderlära av Purina Pro Plan, ska bli kul. Och så ska vi till svärmor och äta (och fira henne och min svägerska).

Ni får ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0