Skärtorsdag

I dag har jag och L påskpyntat; plockat påskris, satt fjädrar både i det och i ett träd utanför huset.
Är inte mycket för påsken, är en högtid som inte är så viktig för mig. Ska dessutom jobba denna påsken, påskaftons dag och påskdagens dag.... Så det får väll bli lite påskmat i morgon.

Var på en väldigt bra föreläsning i går, handlade om äldre och akutsjukvård - lyckades hålla mig vaken hela tiden ;)
Natten innan var inte jättebra uppladdning inför en föreläsningsdag, men så kan det vara.....

Nä nu ska jag gå och lägga mig, är skittrött - känns som om jag aldrig vaknar utsövd...

Glad Påsk och en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0