26 december 2012

Så då har man varit gräsänka hela dagen. Gubben åkte iväg till Danmark i morse för att gå på hundutställning, det var väldigt skönt att få ligga kvar i sängen och tryna ;)
 
Jag har suttit med bokföringen och dottern har lekt med sitt dockskåp (julklappen), och nu sitter jag framför tv:n med skumtomtar, dator och en bok. Och väntar på att gubben ska komma hem igen....
 
Magen växer och växer, känner mig proppmätt hela tiden (och ser proppfull ut också) ;) Har plockat ner alla mina gamla gravidkläder nu; tröjor, toppar osv. Önskar bara att svaret på fostervattenprovet kommer snart...... Hade varit roligt att kunna berätta för L att hon ska bli storasyster......
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0