Besviken....

Kvällen i går blev inte riktigt som jag hade planerat :(  N har varit tystlåten den sista veckan, fick svaret i går kväll på varför.
Han har fått "kalla fötter" angående vårt försök att få ett barn till. Och det kommer han på nu, när jag har varit hos doktorn.... Kände mig sviken!! Det här kunde han ju kommit på för ett tag sedan, det är ju ändå tre månader sedan vi begärde att få en remiss till fertilitetsutredningen - så han har ju haft ett tag på sig att fundera.

Så istället för glädje och champange, blev det gråt och prat.

Men vi kom fram till att vi försöker få ett barn till, men när gubben säger att det får räcka då är det stopp.

Och vi gav varandra de nya förlovningsringarna.

Ha en fortsatt bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0