Jag är så glad :)

Gårdagen bjöd på mycket att göra...

Elektrikern var här och fixade det sista på utsidan av huset, inne i det nya sovrummet och kontoret. Och han blev färdig!!! Så nu kan vi flytta in i sovrummet och flytta ner kontoret till huset igen - ska bli så skönt.
Nu ska det bara inhandlas en fönsterlampa till sovrummet och lite rullgardiner, möblerna till sovrummet och kontoret är redan fixade. IKEA nästa!!

Dessutom var jag inne och hämtade våra nya förlovningsringar (och min vigselring). De är så fina....
I kväll ska jag ordna med god mat och har köpt en liten flaska champange (fick visa leg på systemet, alltid lika roligt - underbar känsla att man ser så ung ut) så vi kan ha en liten cermoni med våra nya ringar.


På eftermiddagen var jag och klippte mig, skönt att slippa luggen i ögonen.

Och kvällen/natten tillbringade jag på jobbet - världens bästa jobb!!



Ha en fortsatt trevlig dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0