Lite av varje....

Är så lycklig.... Har varit iväg och beställt kakel och klinkers till vårt nya badrum :) Och det kommer nästa vecka. Vi har lite mindre att göra på byggfirman så nu ska vår anställde få kakla och lägga klinkers. Helt underbart!! Jag bara längtar....
Det blir svart klinker på golvet och vit kakel på väggarna, med en rand med svart mosaik upp på väggen. Vi har även tittat på badrumsmöbel och duschvägg, där har vi inte riktigt bestämt oss ännu. Men det går framåt med vårt badrum.





Natten på jobbet var lugn, gick och lade mig vid 23-tiden och slapp gå upp något under natten. Sover inte speciellt bra när jag är på jobbet, men vi fick i vart fall vila.



Har varit och vaccinerat de två valparna i dag, 12-veckors vaccinering och Rabies. I morgon ska Griffonvalpen trimmas, ska bli intressant.

I morgon ska dessutom huset städas, tvätt ska tvättas och läggas ihop, och jag måste hinna handla också - så fullt upp med andra ord.
På lördag åker jag och N till Danmark på utställning med unghunden. Mormor och morfar ska passa L, därav allt fixande av huset.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0