Onsdag

Gårdagen gick åt till att jobba, ännu en intressant och rolig dag på jobbet. Jag trivs fantastiskt bra med mitt yrke, ångrar inte en sekund att jag satsade på detta. Klart man får vara med om tragik, sorg, svåra skador osv, men man har också glädje, känslan av att kunna hjälpa och tacksamhet till livet. Ambulanssjuksköterska är verkligen ett yrke jag kan rekomendera, värt varenda dag på högskolan :)



Dagen i dag ska jag fixa lite med firmans bokföring och vila inför nattens arbete.

Ska försöka få städat ur vårt nya sovrum också, så att vi kan flytta in där snart. Hade ju varit helt underbart. Har inhandlat rullgardin, gardinstång och fönsterbräda, nu ska jag bara få N till att sätta upp dem åt mig - sedan är rummet klart!!


Ni får ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0