Seg...

Precis kommit hem från jobbet, har jobbat natten till i dag. Känner mig lite seg, kan undra vad jag ska hitta på i dag - kanske flytta ner kontoret till huset igen.... Mmmm får nog fundera på det, hade ju varit skönt att få ner allt hit igen.


Gårdagen var lugn; bilen var inne på service, tvättade och sov inför nattarbetet. N fick en chokladask och ett kort av mig, och jag köpte ett fång röda tulpaner till oss.



Nu på morgonen har jag hunnit med att träna på jobbet (skönt när det är gjort) och ha lönesamtal med chefen (har svårt att "sälja" mig för att få högre lön).





På måndag ska jag börja ta urinprov för att kolla det Luteiniserande hormonet, för att se när jag har ägglossning - så får vi se....

Ni får ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0