Skottdagen

I dag är det kvinnornas tur att fria, hade inte N gjort det tidigare i år så hade jag gjort det i dag. Hade planerat för att göra det, men han förekom mig. Kanske lika bra det....




Det har varit ännu en lugn dag på jobbet, brukar vara en massa övertid när man kör denna dagvecka.... så det kommer väll på torsdag och fredag när jag inte vill ha någon övertid (speciellt inte på fredag).




Annars är det mest väntan just nu. Väntan på mens eller inte. Väntan på kakel och klinkers till nya badrummet. Väntan inför röntgen av unghunden.





Det har varit lite tråkigt väder här i dag, dimma, dimma och åter dimma. Var en tur längre in i landet, där hade de helt underbart väder - sol och vårvarmt, helt fantastiskt. Där kändes det som om att våren var på gång.



Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0