Tisdag...

Ännu en lugn dag på jobbet, fick gjort en massa annat....

Bokade hotell till schäfermästerskapen i Sverige och Danmark i sommar, så då var boendet klart - sen får vi se vilka hundar som ska delta. Vi ska höftleds- och armbågsröntga unghunden på måndag nästa vecka, nervöst!!! Hoppas, hoppas, vore synd att behöva göra sig av med honom på grund av ledfel - men sånt är livet, tyvärr.





Nervös är jag också på grund av den kommande mensens vara eller inte vara, vill verkligen bli gravid igen - vill verkligen ha ett barn till. Vet att många tycker att jag borde vara nöjd med den dotter jag har, men jag känner mig inte färdig med att föda barn...
Och jag vet att jag börjar bli för gammal....




Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0