18 juli 2012

Idag har elektriken varit här och fixat det sista i vårt nya badrum, så nu har vi ljus, värma och el till bubbelbadet. I morgon kommer rörmokaren och kopplar in vattnet, sedan är det bara städning och pyntning kvar innan badrummet är helt klart. Är så lycklig. :)
 
Är mindre lycklig när jag tänker på kompisen, N har ringt honom idag för att kolla hur det är med honom och familjen. Jag blir ledsen och tårögd bara jag tänker på deras situation, hade varit helt förstörd om det hade varit mitt barn som dog - hua. :(
 
Och nedräkningen inför kalaset fortsätter. I morgon ska jag åka och handla grönsaker osv. med han som ska fixa maten på lördag.
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0