24 juli 2012

Vilket fantastiskt kalas vi hade i lördags :)
Massor med trevliga och roliga gäster, god mat och dricka och ett helt underbart väder. Vi kom inte i säng förrän klockan 4 på söndag morgon, då åkte de sista gästerna.
Vi hade bjudit alla våra släktingar och vänner, så till sist blev vi ca 90 deltagare på festen.
Flera av våra gäster trodde att vi skulle passa på att gifta oss nu när vi hade bjudit alla..... men så var det ju inte. Ni som läst bloggen från början vet ju att vi planerar bröllop till den 12/12 i år, fast det blir utan gäster ;)
Vi fick många fina presenter, blommor och pengar.
 
Söndagen blev lite seg, för lite sömn och lite bakfylla. Men senare på kvällen så var jag på fotboll med kollegorna, en match i superettan där hemmalaget vann.
 
På graviditetsfronten så är det väntan som gäller för tillfället. I går hade jag en liten blödning, förhoppningsvis så är det en nidationsblödning (en blödning man kan få då ägget "borrar" in sig i livmodern). Men till helgen vet jag......
 
Veckan kommer att gå till att fixa inför helgen, vi ska på SchäferSM i utställning. Om allt går som det ska så ska vi ställa tikvalpen och unghunden, så det blir fullt upp hela helgen. Men det är väldigt trevligt med dessa stora utställningar, man träffar en massa människor (likasinnade) som man inte träffar resten av året.
 
Ska dessutom försöka få ihop katalogen till vår inofficiella utställning vi ska ha på Schäferklubben. Måste i vart fall räkna igenom anmälningarna så att jag kan beställa prisrosetter.
 
Ni får ha en fortsatt tevlig dag (i det underbara sommarvädret) :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0