5 Juli 2012

Mitt nya badrum är färdigkaklat, jippie!!! Är så glad :) Nu väntar vi bara på inredningen, kommer förhoppningsvis nästa vecka så att vi kan få det färdigt till vår sommarfest (hade varit bra med två toaletter när det kommer 80 gäster).
 
Ingen graviditet denna gången heller :( Ny omgång med urinprov och väntan. Har ännu inte fått svar på de sista blodproverna som togs, och därmed ännu inget papper att skriva på för att delta i studien. Denna väntan.....
 
Denna helgen som kommer går i utställningens tecken. Kennelklubben här ska ha tvådagarsutställning, fredag och lördag, och jag ska ställa ut Griffonen. Ska bli kul... Får se vad han får för kritik. Och på söndagen är det Griffonspecial, så då ska han ställas också.
 
Jobbar bara denna och nästa vecka också, sedan är jag ledig i 4 veckor. Hur underbart som helst :)
 
Annars är det mest planering just nu, inför sommarfesten....
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0