10 mars 2012

Inget blir som man hoppas.....

Fick resultatet för hunden vi röntgade i måndags..... Hd: grad B (helt okej höftleder), Ed: grad 3 (sämsta resultatet vi kunde få på armbågslederna). Han har inte pålagringar i armbågarna, utan där är en liten benbit som ska vara fastväxt som inte riktigt är det. Fan, fan, fan..... Frågan är vad vi ska göra av hunden nu, vi har ingen användning för honom.
Ska vi avliva honom? Han har ju inte haltat ett steg under hela sitt liv, hittills. Ska vi sälja honom / ge bort honom? Vem vill ha en hund som har grava fel i armbågarna?
Vi får väll se vad som händer...





Natten på jobbet i natt var ingen höjdare, en riktig skitnatt. Började jobba kl 18, 18.30 fick vi första larmet och sedan rullade det på till kl 4.30 på lördag morgon. Är väldigt seg och trött i dag, känns som om man har ludd i hela huvudet. Men jag har ett fantastiskt jobb ändå.
I morgon ska jag iväg och jobba igen, men då på dagen - början på 6 dagars dagarbete.




I veckan som kommer ska jag dessutom börja med urinprov igen för att kolla när jag har ägglossning, hoppas på bättre lycka denna gång.


Ni får ha en fortsatt bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0