Nytt sovrum...

Gårdagen var lugn, vi hann sitta ute i solen (vi har ett fantastiskt jobb) och ingen övertid blev det - skönt.... Efter att ha arbetat 50 timmar på en vecka så vill man inte jobba över sista dagen på veckan. Och om två veckor byter vi schema, så då har jag dagvecka igen.




I dag har vi flyttat in i vårt nya sovrum, jag är så lycklig. Det blev jättefint.

Det blev en del sorterande i våra garderober, slängde ut en massa kläder som vi inte använder längre - blev en massa plats (så nu kan man köpa nya kläder).





I morgon ska jag på medlemsmöte, schäferhundklubben.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0