12 maj 2012

I dag har jag jobbat ett extrapass, så att en trevlig kollega kunde få sin ledighet. Vi har lite ont om folk på jobbet för tillfället, så vi får hjälpa varandra med att lösa ledigheter. Bara att hoppas att där är någon som är snäll nog att hjälpa till med min ansökta ledighet i början av juni.
Gubben ska åka till Finland på deras segrarutställning med unghunden, så jag är ensam hemma med dottern då (inte helt enkelt att jobba då).

Åkte iväg extra tidigt till jobbet i morse, var på jobbet kvart över fem. Sprang och gick på löparbandet i 30 minuter, skönt när det är gjort. Orkade springa i 12 minuter i ett sträck i dag, 9 km/h :)

Det har varit väldigt lugnt på jobbet i dag, bara haft tre körningar - skönt med någon lugn dag ibland.

Annars går allt sin gilla gång. Ska börja med urinprov i slutet av den kommande veckan. Kan man hoppas på att det går vägen denna gången.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0