8 maj 2012

Inte gravid denna gång heller :( Precis haft min mens, så nu är det bara att börja räkna dagar igen inför nya urinprov - och hoppas, hoppas.....

Jag har dessutom blivit moster igen, min syster har fått sitt tredje barn (en pojke). Jag vet inte vad jag känner inför detta, eller rättare sagt jag vet mycket väl vad jag innerst inne har tänkt. Förbjudna tankar - önskan om att hon skulle fått missfall, osv. Kände mig orättvist "behandlad" - varför kan inte jag få ett barn till. Varför, varför, varför....

Helgen som gick jobbade jag, dagtid både lördagen och söndagen. Och i går var det losstagningsövningar med brandkåren hela dagen. Och idag har jag varit på en annan ambulansstation och åkt med - hittar inte så bra i den staden, så jag har kollat deras kartor och blivit lotsad runt i staden. Hur kul som helst, gillar att åka runt på andra stationer och träffa nya människor :)

I morgon ska dottern i väg och klippa sig, hon tycker att det är spännande och roligt - man får ju en klubba efteråt.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)

Ps. Jo förresten, jag hade gått ner 2kg på en månad. Ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0