22 november 2012

Då har jag varit hos min doktor uppe i Borås, han som har hand om studien jag deltar i. Nytt ultraljud och nya blodprover.
Det lilla livet växer och står i :) Flög runt där inne så det var problem för kära doktorn att mäta den lille, men till slut fick han fram ett mått han var nöjd med.
Plutten är enligt ultraljudet i dag 12+6 veckor, det vill säga i morgon går jag över i vecka 14.
 
Har fått plocka fram mina gravidbyxor, börjar bli trångt i mina vanliga byxor.... Kommer att vara svårt (kanske till och med omöjligt) att hålla den här graviditeten hemlig tills vi fått resultatet från fostervattenprovet. Men vi får väll se....
 
Har inhandlat syskonbarnens julklappar, så nu är det bara dotterns kvar. Hon kommer att få ett dockskåp av mormor & morfar så det blir till att köpa saker till det.
 
Nä nu ska jag ta och gå ut med hundarna medans det fortfarande är ljust.
Ni får ha en fortsatt trevlig dag/kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0