10 oktober 2012

Strålande höstväder i dag; sol, kall och frisk luft, och ingen blåst - helt underbart. Höstens första frost har också kommit, tur att jag fått plockat in vårt cirtonträd.
 
Dottern och jag har en ledig dag i dag, inget dagis eller jobb och inget annat inplanerat heller - skönt.
 
Var på mödravårdcentralen i går på ett första samtal, handlade om livstil, alkohol- och matvanor. Fick dessutom tid för inskrivning och ett första läkarbesök i mitten av november - några veckor kvar tills dess. Hinner med ett (kanske fler) ultraljud innan.
 
Har ännu inte riktigt fattat att jag är gravid. Att vi har en sådan fantastisk tur.... Blir väll mer verkligt när man väl börjar känna av den lilla krabaten där inne, men det är ju många veckor kvar tills dess.
 
Ni får ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0