12 oktober 2012

Fruktansvärt trött idag. Har jobbat natten till idag, i och för sig en helt underbar natt (en kort körning klockan halv två) men jag har inte kunnat sova :( Haft massor med myrkrypningar i benen och en allmän oro i kroppen. Får försöka vila lite under dagen i dag.....
 
I förmiddags hade jag och min chef medarbetarsamtal, ett litet samtal där man går igenom ens utveckling och planerar framtiden. Har en helt underbar chef, han är bra, rättvis och sätter gränser, och jag känner fullt förtoende för honom. Han fick dessutom reda på att jag är gravid, och som den underbara chef han är så frågade han om det var något han kunde göra för att minska risken för missfall hos mig. Tyvärr finns det ju inget att göra, bara att hålla tummarna.
 
Annars kommer dagen att gå åt till att packa åt familjen, alla tre ska åt varsit håll.... Dottern åker vi och lämnar i kväll hos mormor och morfar, hon tycker att det ska bli så roligt att få vara där (hon älskar sin mormor & morfar).
Gubben ska i morgon åka på utställning med "min" schäfertik och kommer hem på söndag, själv ska jag på planeringskonferens under lördag och söndag. Så på söndag är familjen samlad igen :)
 
Nä nu ska jag ta och börja med packandet.
Ni får ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0