2 oktober 2012

Har varit och tagit blodprovet, som jag skulle ta, i dag. Nytt blodprov på måndag när jag ska till läkaren för ultraljud. Är väldigt nervös... och livrädd att jag ska börja blöda när som helst.
Kan man hoppas på en fullgången graviditet med ett friskt barn?? Hoppas, hoppas..... På måndag vet jag i vart fall om det finns en levande graviditet i mig eller inte. Kommer att må så dåligt den dagen, innan det är gjort.....
 
Annars är allt lugnt. Jag har ont i mina bröst och av och till har jag ont i livmodern (förhoppningsvis bara växtvärk och inte ett missfall). Känner mig mer gravid än vad jag har gjort de senaste graviditerna, de som slutade i missfall. Kan ju bara hoppas att det betyder att denna graviditeten är ok.
 
Inte så mycket arbete denna veckan, jobbade i går och jobbar inte förrän nästa torsdag igen - hur skönt som helst. Skulle jobbat i natt, men jag har bytat bort detta pass eftersom jag går uppfödarutbildning på tisdagskvällar. Denna terminen läser vi om hundmat under 5 tisdagskvällar. Kanske inte världens mest spännande ämne, men det är roligt att träffa nya människor och det blir en del intressanta diskussioner.
 
I morgon ska jag åka och trimma griffonen, ska försöka få honom i ordning så vi kan ställa honom på MyDog uppe i Göteborg i Januari.
 
Till helgen ska vi till våra uppfödare och vaccinera och veterinärbesiktiga vår minsta schäfervalp, han hade ett blåsljud när han vaccinerades första gången för fyar veckor sedan - så vi får se. Är blåsljudet kvar så får han förmodligen somna in.....
 
Nä nu ska jag ut och rasta våra hundar.
Ni får ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0