8 oktober 2012, lite senare

Jag är så lycklig :) Jag såg hjärtslag :)
Helt underbart, det lilla embryot i mig lever....
Det var en stor tung sten som föll i från mina axlar efter ultraljudet hos doktorn.
 
Nu har jag fått med mig medicin hem, har ingen aning om om det är verksam substans eller placebo - en gång kanske jag får reda på det. Så nu ska jag ta en liten kapsel varje dag.
 
Ska på ett nytt ultraljud om 2,5 vecka igen, blir väll förmodligen lika nervöst inför det - men det är ju bara att hoppas att inget inträffar innan dess.
 
Har också beställt tid till Mödravården, ska dit i morgon för inskrivningssamtal (har inte vågat boka detta innan jag visste om garviditeten levde).
 
I kväll ska jag ha ljusparty här hemma, trevligt. Kan rekomendera PartyLite, väldigt fina ljus och ljushållare (tyvärr är man ju inte miljonär, annars hade jag köpt mer).
 
Ni får ha en fortsatt trevlig dag, för det ska jag har (svävar runt här på små moln av lycka).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0