11 april 2013

Graviditetsvecka 33 har snart gått, och vi växer och står i. Tror att det är en liten lillasyster som har borrat ner sitt huvud i min urinblåsa - inte skönt alls. Gör ont av och till, och behöver gå på toaletten betydligt oftare - och när jag kissar gör det ont på grund av tryckförändringen i magen :( Ska till mödravården nästa vecka, så jag får väll ta upp det då.
Har lite sammandragningar så gott som varje dag, och har problem med att hitta en sovställning som är skön + att jag har väldigt mycket myrkrypningar i benen nattetid (svårt att sova då).
Så nu har jag fått gnälla av mig lite.... Tro inte för ett ögonblick att jag ångrar den här graviditeten, tycker bara att det för tillfället är lite jobbigt. Men det går ju över snart, då kommer annat att gnälla över ;)
 
I går var jag i skolan för sista gången :) Vi hade vår sista examination, och vi blev alla godkända - hur skönt som helst. Så nu slipper man det.... och det kommer troligen att dröja ett bra tag innan jag sätter mig på skolbänken igen.
 
Annars går livet sin gilla gång. Gubben skulle åkt till Danmark i helgen som kommer för att ställa ut schäferhanen, men det blir inget med det - hunden har blivit sjuk och går på antibiotika. Så det blir kanske en lugn helg hemma i stället....
 
Ni får ha en fortsatt trevlig dag/kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0