14 april 2013

Då har vi kommit in i graviditetsvecka 34, inte så många veckor kvar :)
 
Natten som gick var faktiskt riktigt bra; hittade en bra sovställning och inga myrkrypningar i benen som jag märkte av - hur skönt som helst. Vaknade någorlunda utsövd i morse.
 
Har varit gräsänka under dagen, gubben och inneboende åkte iväg vid 4.30-tiden i morse för att ta sig till Danmark på utställning. Jag och dottern följde inte med, för mycket bilresande för oss....
Hunden vann sin klass, med jättebra kritik - vi är så glada. Bådar gott inför HAS, Danmarks stora schäferutställning.
 
Nä nu ska jag ta och äta. Och ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0