17 april 2013

Haft mycket förvärkar/sammandragningar i dag, mer än jag haft tidigare. Gör inte jätteont, men är lite otrevligt. Magen blir hård och det känns som väldigt kraftig mensvärk, håller i någon minut innan det släpper. Men det ska väll vara såhär ;)
Har dessutom börjat få halsbränna, det känner jag att jag hade klarat mig utan. Barnmorskan sa att jag skulle prova flytande Gaviscon, smakar inget vidare och har äcklig konsistens men det hjälpte faktiskt......
 
Har idag varit på utbildning för jobbet, var en givande dag med teknikgrejer - en bra utbildningsdag med andra ord.
 
I morgon ska dottern på hörselkontroll igen. Hoppas verkligen att det går bra, och att hon inte har några hörselproblem. Efter hörseltestet blir det besök i leksakaffären (muta för att hon ska sköta sig) och sedan blir det väll ett besök på MC Donalds för kycklingbitar och pommes.
Senare på eftermiddagen kommer två kollegor med sina hundar, som ska vara här på inackordering till på tisdag.
 
På fredag kväll kommer tjejerna i mammagruppen hit på en bit mat och tjejsnack, ska bli fantastiskt roligt. Vi träffades senast i december när vi "avtackade" en av tjejerna som har flyttat utomlands, så henne kommer vi att sakna på fredag.
 
Och på lördag är vi bjudna på fika och kvällsmat hemma hos mina föräldrar, skönt att bli ompysslad och slippa laga mat ;)
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0