22 april 2013

Då var det måndag igen, har en del planerat även för denna veckan ;)
 
I dag ska jag försöka sitta med bokföringen, så att jag kan ta med förra månadens redovisning in till revisorn i morgon när jag ska in till stan.
På torsdag ska jag på styrelsemöte för kennelklubben.
Och på fredag ska jag upp till Borås för det sista läkarbesöket där. Lite sorgligt, tycker verkligen om läkaren där och jag har känt mig så väl omhändertagen där. Men nu börjar ju förlossningen närma sig, så det är dags att avsluta medicineringen - annars blir läkare och barnmorskor på förlossningen väldigt nervösa ;)
 
I lördags var vi hemma hos mina föräldrar, vi var ju inbjudna på fika och kvällsmat.
När vi kom dit så var gubbens mamma där också, vi blev bjudna på champagne och vi fick vår bröllopspresent :)
Så på fredag ska vi checka in oss på Stadshotellet, och blir på fredag kväll bjudna på en 3-rätters middag där. På lördag kväll ska vi till Vin & Skafferi Hus 13 för att bli bjudna på en 5-rätters middag. Och på söndagen är det utcheckning.
En hel helg bara för oss själva, jag och gubben :)
Nu ska vi bara ordna så någon tar hand om dottern och hundarna....
 
Annars mår vi bra, hela familjen - känns som om förkylningarna börjar lägga sig, äntligen.... Och lillasyster lever och står i.
Har fortfarande problem med att sova om nätterna, somnade vid 2-tiden i natt efter flera gångers vandrande uppe (det blir bättre efter förlossningen).
 
Ni får ha en fortsatt trevlig dag :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0