28 april 2013

Då var vi inne i graviditetsvecka 36, snart så......
Har packat BB-väskan åt mig och skötväskan åt lillasyster, så nu börjar vi förbereda oss :)
 
Har haft en underbar helg.... I fredags eftermiddag åkte jag och gubben iväg för en barn och hundfri helg. Vi checkade in på Varbergs Stadshotell, och på kvällen åt vi 3-rätters middag i deras restaurang. God mat och bara vuxenprat :)
Övernattning i dubbelrum och en helt underbar frukostbuffe på morgonen. Sedan fördrev vi lördagen med att gå runt i Varberg, träffade på en del känningar.
På lördagskvällen åt vi 5-rätters avsmakningsmeny på Vin & Skafferi Hus 13, många små rätter blev det (också väldigt gott och trevligt).
Sedan blev det ännu en övernattning och frukostbuffe.....
 
Dottern och hundarna har mina föräldrar passat över helgen, tur man har dem så nära :)
 
I fredags var jag uppe i Borås och träffade min läkare Lennart Blomkvist för sista gången, lite sorgligt.... Han trodde att rekryteringen av "patienter" till hans studie skulle vara klar i slutet av året. För tillfället ringer och mailar folk honom för att få vara med i studien.
Ska bli väldigt intressant att läsa vad han kommer fram till.....
 
I veckan som kommer ska jag in till mödravården två gånger; på måndag för läkarbesök och nytt ultraljud, och på tisdag ska jag till barnmorskan för vanlig kontroll.
Sedan ska jag dessutom in till förlossningen och BB för studiebesök, får se om jag får med mig gubben - förmodligen inte ;)
Och på torsdag ska jag in på amningsinformation på sjukhuset, ska försöka få amningen att fungera denna gången...
 
Ni får ha en fortsatt trevlig dag :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0