4 april 2013

Då var vi i graviditetsvecka 32, och jag går nu på graviditetspenning - blir till att börja leva snålt....
Har ännu inte riktigt bestämt mig hur länge jag ska försöka vara hemma med Lillan. Vill väldigt gärna vara hemma lika länge som jag var med L, hon började inte på dagis förrän hon var 18 månader. Tycker att det är väldigt tidigt att släpa iväg barnen till dagis när de är precis ett år, sex månader till gör en del i deras utveckling (plus att jag tycker att det är väldigt skönt att vara hemma).
 
Vägde mig i måndags, hua.... Väger 76 kg, har gått upp 12 kg och har 2 månader kvar av graviditeten - hur ska detta sluta.
 
Var ett tag sedan jag skrev senast.... Har hunnit med en omgång förkylning igen :( Är fortfarande snuvig, men är på bättringsvägen.
 
Har slutfört en examination till i skolan, så nu har vi bara det stora grupparbetet kvar att examinera. Känns underbart, nästa onsdag är vi förhoppningsvis godkända och färdiga med skolan - hoppas, hoppas.
 
Denna veckan är vi barnlediga, L åkte till mormor och morfar i tisdags och kommer inte hem förrän på söndag.
 
Till helgen ska gubben och jag på 70-årskalas, ska bli väldigt trevligt.
 
Ni får ha en fortsatt trevlig vårdag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0