27 augusti 2013

Hela min träningsplan gick åt skogen denna veckan :( FÖRKYLD!!! F-n.... vill inte ställa mig på crosstrainen med en infektion i kroppen. Och gubben är ju inte hemma/inne såpass så att jag kan ta mig en powerwalk heller.
Vill verkligen komma igång med träningen, och längtar efter en promenad alldeles själv - bara jag och mina tankar.
 
Storasyster och lillebror är också förkylda, så vi snorar i kapp här. Och fler förkylningar blir det väll så fort storasyster börjar dagis igen.
 
Men jag får roa mig med att sitta och prata med lillebror, han ger mig sådana leenden och jollrar på här (när han är på det humöret).
Just de senaste dagarna har han inte varit på jättebra humör, tror att det är magen som spökar - magknip. Blir så när man inte bajsar varje dag....
 
Till helgen får vi hit bekanta, och så ska vi sitta och titta på tyska schäfermästerskapet. Hanen är anmäld dit, men vi ställer honom inte.
Ska bli trevligt... vi ska köra lite tysktema, med korv, öl osv. Jag som inte dricker öl ska försöka få köpt mig lite tyskt vin istället (passar väll sådär till korv i och för sig).
 
Ni får ha en fortsatt bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0