2 februari 2013

I dag laddar jag inför nattjobb, lillchefen ringde igår och undrade om jag ville tjäna lite extra pengar (vem vill inte det) - så i natt gör jag ett extrapass med övertid hela passet :)
 
Var på motorbanan i går och hade körutbildning med ambulanserna, hur kul som helst och nyttigt. Tyvärr har ju snön och halkan försvunnit, men man kan inte få allt.
Fick öva i manövergård, massor med övningar för att veta var man har bilen. Och köra lite övningar på själva motorbanan också; backa och köra runt koner, kurvtagning och inbromsningar.
 
Kvällen i går hade vi fredagsmys, fick passa på när jag nu jobbar i kväll. Det blev räkmacka och mys framför tv:n.
 
Nä, nu får jag nog ta ett tag med tvätten...
 
Ni får ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0