5 februari 2013

Firar 1 år som bloggare i dag :)
Tänk vad som har hänt sedan dess; har blivit gravid, har gift mig, det har kommit och gått hundar.
 
Idag har jag och dottern varit lediga, eller ja kanske inte helt lediga. På förmiddagen var vi inne på banken och ordnade med pensionsparande åt vår ena anställda, istället för löneförhöjning (billigare för oss som arbetsgivare och bra för den anställde).
Sedan passade vi på att handla när vi ändå var inne i stan.
På vägen hem åkte vi förbi vårt lokala bankkontor och tömde dotterns sparbössor, blev en rejäl insättning på hennes sparkonto.
 
Nu i eftermiddag har jag suttit och skrivit på det ena examensarbetet, urk hatar skrifliga arbeten - är ingen bra ordbajsande.
 
I morgon är det åter igen dags för ett besök på Högskolan, med föreläsning och artikelsökning på schemat.
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0