11 januari 2013

Det blir en liten flicka till :) Alla fick som de ville; jag, gubben och dottern....
Nu får vi kanske användning för namnet jag hade tänkt på L, vi får se....
 
Har börjat inhandla saker till det lilla livet. Köpte ett babyskydd i går och ska åka o titta på barnvagn till helgen. Sålde ju av allt sådant när vi hade bestämt oss för att inte skaffa fler barn. Som tur var fick jag inte sålt allt, har alla kläder kvar och en del andra saker. Men som sagt var, vi får köpa en del "nytt" - blocket är en fantastisk sida :)
 
Håller på med att fixa med vår årliga schäferutställning.... Sista anmälningsdag är i morgon så nu trillar anmälningarna in, schäferfolk har en förmåga att vänta in i det sista.
Fick lite panik i måndags när jag skickade mail till vår fodersponsor angående utställningen - fick ett automatsvar "jag är på semester, återkommer 16:e". Panik!!! Utställningen är den 19:e, hur ska vi få fodret i tid?? Men det ordnade sig till slut, phu. Vi får inte lika mycket som vi brukar få, men vi får foder :)
Så nu ska jag bara få in alla hundarna i katalogen, räkna över pokalerna som är kvar sedan förra utställningen och beställa fler, och se till att katalogen kommer på tryckning.
Sedan ska jag skriva nummerlappar.....
 
Tur att man inte har ett privatliv också.....
 
Ska jobba hela veckan också, måndag till fredag dagtid...
 
Ska bli skönt när utställningen är över!
 
Vi har årsmöte på hundklubben på söndag , får se om vi åker dit (har lite annat att göra också). Jag ska avsäga mig mitt uppdrag i utställningskommittén, känner inte att jag hinner med det och det känns inte lika roligt längre.
 
Nä nu ska jag natta hundarna och gå o lägga mig.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0