23 januari 2013

Jaa, då har man blivit student igen.... Ska läsa studenthandledning 7,5 högskolepoäng, så att jag får ta hand om studenter på jobbet.
Jag vet inte vad jag ska säga.... högskolan är högskola - väldigt akademiskt.... vad tog arbetslivserfarenhet och personlig lämplighet vägen?? Nää, viktigast är antal högskolepoäng och vilken sorts examen du har (helst ska du ha en magisterexamen, men det kan duga med BARA en kandidatexamen).
Ja, ja det är bara att ta sig igenom denna kurs och alla examensarbeterna....
 
Har inte fått resultatet från röntgen av min lilla tik ännu, veterinären tyckte att det såg bra ut i alla fall. Men det är bara att vänta och se, resultatet kommer väll i morgon.
 
Har blivit förkyld igen, hoppas verkligen att den inte blir lika långvarig som förra gången.....
 
Nää, nu ska jag fixa mig iordning för natten - jobbedag i morgon.
 
Ni får ha en fortsatt trevlig natt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0