25 januari 2013

Då har man varit i det stora gula varuhuset i Ullared :) Haft en mysig dag med mormor, mig och dottern.... Fick inhandlat en del saker till pluttan i magen; ny skötbordsmadrass, snuttisar, leksaker till barnvagn och babyskydd, plus en del annat också ;) Som vanligt när man åker dit, så kommer man hem med lite mer än man hade tänkt sig :)
 
Ikväll ska jag på ljusparty med jobbarkompisarna, ska bli trevligt. Massa tjejsnack, mat och god dricka (alkoholfri för mig). Får ta med mig dottern, det är väll enda nackdelen, eftersom gubben jobbar sent - men det ska säkert gå bra.
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0