31 januari 2013

4 månader kvar av graviditeten.... om Lillan kommer på beräknat datum. Och då är det bara 2 månader kvar att arbeta, skönt :)
Trivs jättebra på mitt jobb, tro inget annat, men jag känner mig otymplig och trött - och tycker att det är skönt att gå hemma och pyssla.
 
Lillan lever bus i magen; sparkas och slåss, och nu har det börjat kännas även utanpå magen (så nu är det inte bara jag som kan känna).
 
Fick röntgenresultatet på schäfertiken igår, fria höfter och armbågar - hur underbart som helst. Är så jätteglad :)
 
Idag får vi dessutom hit en schäfer till, en unghane på 7 månader. En halvbror till min tik, förröntgad med bra resultat.
 
Skolan går bra, tror jag ;) Känns lite jobbigt med alla examensarbeten bara, 3 st på en kurs på 7,5 högskolepoäng (2 skriftliga och 1 muntligt). Men det löser sig nog.....
 
Nä nu ska jag ta och börja med kvällsmaten.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0