4 januari 2013

Då har man gjort debut som handler i griffonringen. Jag har ställt ut Abbe alldeles själv :) Och det gick riktigt bra, tycker i vart fall jag och Abbe.
I går fick han Very good och i dag Excellent, bra kritik båda dagarna (olika domare). Och det var många som tyckte om honom utanför ringen också.
 
Väntar fortfarande på svar på fostervattenprovet, dateras det samma dag som förra gången så är det 3 dagar kvar. Och jag har ännu inte fått något telefonsamtal, så jag lever på hoppet :)
 
Var på ultraljud i onsdags för datering och genomgång av bebis. Beräknad födelsedata är 31/5 och allt så väldigt bra ut. Så om inget oförutsett inträffar så jobbar jag bara fram till den 31/3, bara knappt 3 månader kvar :)
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0