11 mars 2013

Då har vi gått in i graviditetsvecka 29, och vi växer och står i ;)
Var hos barnmorskan i dag igen, är på mödravården var 14:e dag för tillfället. De vill ha lite extra koll på mig och Lillan på grund av min SLE. Finns ju en ökad risk för havandeskapsförgiftning på mig, tillväxtminskning och hjärtfel på barnet. Så nu är jag inne för blodtryckskontroll, urinprov och hjärtljudskoll, och en gång i månaden gör läkaren ett ultraljud för att kolla tillväxten.
Så vi är väldigt övervakade :)
 
På fredag ska jag upp till Borås igen, ja min "studieläkare" håller till i Borås, för kontroll av blodvärden osv. Så just för tillfället är vi övervakade från alla håll :)
 
Idag har jag plockat iordning uppe på hundhusets övervåning; sorterat dotterns avlagda kläder i lådor efter storlek, lagt in lådorna innanför stödbensväggen och plockat fram de sista bebissakerna. Så nu är jag ett steg närmre boandet här inne i huset.
Våran inneboende ska flytta upp på hundhuset och Lillans saker ska flytta ner hit till huset....
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0