14 mars 2013

En halv månad kvar att jobba.... bara 5 pass - så skönt. Känns som jag har en badboll på magen, smidig som ett kassaskåp.
Enda gången jag känner mig någolunda smidig är när jag vattengympar, känner mig till och med vältränad.
 
Igår genomled vi vår första examination av tre på studenthandledarutbildningen, och jag blev godkänd :) Bara två examinationer kvar, en om 14 dagar och den sista veckan efter - sen är skolan slut - så underbart.
 
Idag har har L varit på återbesök på vårdcentralen efter den senaste öroninflammationen, läkaren såg tyvärr inte trumhinnan på ena sidan på grund av öronvax (och L var inte med på noterna när de ville suga bort vaxet). Trumhinnan de såg fanns det nog (?!) vätska bakom, men de trodde det berodde på att hon lyckats bli förkyld nu igen. Vi får väll se om hon får en ny öroniflammation.....
Sedan får vi se hur hörseltestet går om 14 dagar.....
 
I morgon blir det besök hos läkaren i Borås. Och L ska sova över hos mormor och morfar, får se om det blir till lördag eller söndag. Hade passat oss bättre om hon sov över till söndag, då vi ska till en uppfödare i Blekinge på lördag för att visa upp schäfertiken.
 
Har hunnit tvätta fönster och bytat gardiner i två rum idag, bara resten kvar ;) Blir lite med vår när man fått bort vintergardninerna, inte jätteroligt att göra men det blir så fint när det är gjort. Har dessutom plockat fram påsksakerna.
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0