16 maj 2013

Hemorrojderna är bättre, tack gode gud för medicinen - nu känns de inte ens av :) Helt fantastiskt!!
 
Nu skulle man bara ha tag i en lika bra medicin mot myrkrypningar i benen, magnesiumen hjälper inte det minsta. Är uppe och går en till två gånger per natt - sover som en kratta :(
 
Lillasyster mår bra, var hos barnmorskan i går och allt såg bra ut - nytt besök nästa vecka.
 
Fortsättningen av veckan är lugn, arbetsplatsträff på jobbet i morgon och inget planerat i helgen.
Får se om vi får kollat på tapeter till L:s nya rum, vi ska ha tag i tapet till en vägg som matchar de befintliga tapeterna i grönt.
 
Sommaren har kommit i dag, 24 grader och ljumma vindar. Det blev väldigt varmt helt plötsligt, jag är glad att jag inte ska gå gravid över hela sommaren (om det ska vara så här varmt). Men det är skönt med värme :)
 
Nä nu ska jag fortsätta att titta på melodifestivalen, och ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0