18 maj 2013

Då har vi gått in i graviditetsvecka 39.... ännu ingen bebis. Jag väger nu 80 kg, nu får det snart räcka.....
Har sammandragningar flera gånger varje dygn, kan man hoppas att det snart drar igång på riktigt....
 
Här har blivit väldigt varmt väder, sol och ca 28 grader - är glad att jag inte ska gå gravid hela sommaren (om det blir lika varmt hela tiden), illa nog som det är nu. Tycker att det är helt underbart med sol och värme, men det gör ju inte det enklare att sova på nätterna (som om man intet redan hade problem med det). Även om jag faktiskt fick sova en hel natt i förrgår, vakande på morgonen och undrade vad som hänt - fantastiskt skönt.
 
Har i dag beställt tapet till den ena väggen i L:s nya rum. Vi ska ju behålla den gamla tapeten på tre av väggarna och så sätter vi en fototapet på den fjärde (nya) väggen.
Den här tapeten blev det, fast spegelvänd. L ville väldigt gärna ha lejon :)   www.photowall.se
 
I morgon blir det minigolf om vädret håller i sig, annars har vi inget annat planerat - kan man hoppas på en lillasyster ;)
 
Nu ska jag engagera mig i melodifestivalen, har än så länge varit ett väldigt bra startfällt.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0