27 maj 2013

Väntar,väntar och väntar.....
 
Gick in i graviditetsvecka 40 i lördags..... önskar att det lilla livet där inne skulle vilja "ploppa ut" snart. Beräknad till den 31/5, så snart kan man väll hoppas.
Har förvärkar flera gånger varje dygn, vissa nätter känns det som att NU har det dragit igång - men näää. Önsketänkande...
 
I lördags så fixade vi iordning L:s nya sovrum. Min pappa var här och tapetserade, och fototapeten blev helt underbar. Och dottern är överlycklig över sina lejon :)
I söndags åkte vi till IKEA Kållered för att inhandla lite nya möbler till hennes nya rum....
Kändes i magen, men ändå ingen bebis.....
 
I dag har jag suttit med bokföringen större delen av dagen, försöker ligga så bra till som möjligt - vet att jag inte kommer att ha lika mycket tid över när lillasyster kommit....
 
Resten av veckan är ganska lugn; ska till mödravården i morgon för veckokontroll, har ett styrelsemöte på torsdag kväll och på lördag ska L på födelsedagskalas hos en dagiskompis.
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0