5 maj 2013

Då var vi inne i graviditetsvecka 37, snart, snart hoppas vi.....
Väskorna packade och utlagda i bilen, så nu åker de med överallt - man vet ju aldrig ;) Hoppas verkligen att det sätter igång snart....
 
Gubben har byggt ett lektorn till rutschkanan vi köpte i onsdags, L är överlycklig..... Klättrar och åker rutschkana i massor, och hoppar studsmatta däremellan.
Så nu är det bara gungställningen kvar, blir väll byggd i veckan som kommer kan jag tänka mig :)
 
Tyvärr tog jag ut "segern" i förskott vad det gällde magnesiumtillskottet :( De två senaste nätterna har jag haft myrkrypningar i benen igen, och varit tvungen att vara uppe och vandra.
Ska kolla om jag hittar något på nätet om överdosering av magnesium.... annars kan jag kanske ta en tablett till per dag.....
 
I går var vi på 1-årskalas, L:s minsta kusin fyllde ett i torsdags - så i går var det dags för kalas.
 
Veckan som kommer är förhållandevis lugn. Mödravården på måndag, sedan har inte jag något mer inplanerat för veckan.
Gubben och inneboende ska på utställning i Danmark på torsdag och ställa schäferhanen... får se om det går lika bra denna gången :)
Så man kanske skulle passa på att vila sig i veckan, bara ta det lugnt - kanske leta upp någon bra bok och försjunka i den.....
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0