10 augusti 2014

Haft en väldigt trevlig dag, kvällen kunde varit bättre...

Har jobbat på ambulansen i dag. Helt underbart att vara "tillbaka" på jobbet. Underbara kollegor och ett fantastiskt jobb.... kommer verkligen att sakna det. Kände mig något ringrostig, men men allt löser sig ;-) Alla patienter överlevde och bilen lämnades tillbaka i ursprungligt skick.
Lika roligt och trevligt var det däremot inte att ringa hem strax efter kl 19 och tala om att jag blir sen.... hmmm en väldigt sur och tvär make i andra änden.... som dessutom fortfarande var sur när jag väl kom hem.
Det hade varit "lite gnälligt" under dagen.... ja, och? Det är så ibland när man har hand om sina barn.... de kan inte vara på topp alltid. Min vardag.....



Men jag fick i alla fall en fantastisk start på dagen. Passade på att gå upp tidigare än jag egentligen behövde och sprang min lilla runda. Underbar soluppgång och lagom varmt, och några söta djur :-)



Ni får ha en fortsatt trevlig dag :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0